Hazai művészek, sportolók és hírességek álltak a magyar márka, a Dorko "Loyalty is Royalty" jótékonysági kampánya mellé.
A kezdeményezés népszerűsítésére kapott felkérést a TLI-Alba Fehérvár játékosa, Lóránt Péter.
A Loyalty is Royalty kampány a Magyar Vakok És Gyengénlátók Országos Szövetségének próbál segíteni, oly módon, hogy kutyaiskolájuknak propagandát, hírverést kelt. A Dorko az eladott propaganda termékekből és utalványokból befolyt összeggel támogatja a kutyák kiképzését.
Magyarországon 20 ezer látássérült emberre csupán 120 segítő négylábú jut. A vakvezető kutyák kiképzése nagyon hosszú és pénzigényes folyamat.
A Dorko célkitűzése azonban korántsem lehetetlen feladat, méltán elismert művészek és sportolók segítik a kampány kommunikációját.
Ennek eredményeképp az első kutyus aki a "Dorko" nevet viseli, a kampányt támogató emberek összefogásának és segítségének köszönheti életmentő tudását.
Hogyan segíthetsz?
- DRK "Loyalty is Royalty" termékek megvásárlásával - ezen termékekből befolyt összeg 100% -a jut el a kutyaiskolához http://dorko.hu/propaganda/loyaltyisroyalty
- DRK "Loyalty is Royalty" utalvány vásárlásával - ami 100%-ban levásárolható a Playersroom hálózatában és a Dorko brand storeben Dorko termékekre. - ezen utalványokból befolyt összeg 50%-a jut el a kutyaiskolához.